Marguerite Seger


Du vet, människor som har varit igenom svåra saker i sitt liv skiner mer än andra, enligt mig. 
Min erfarenhet har visat mig att de som fått kämpa extra hårt är extra bra på det de gör. Varför vet jag inte. Kanske kommer den sanna passionen fram på ett speciellt sätt. Kanske är det lidandet som skiner igenom..

Det var så jag upptäkte den enormt begåvade fotografen Marguerite Seger. Jag blev förälskad i hennes bilder. 
Nu tänker jag faktiskt skryta lite också, och tala om för er att jag haft det stora nöjet att jobba med henne och det är som att försvinna till en annan värld. Aldrig har jag känt mig så bekväm och harmonisk under en plåtning. Hon manar fram det där i folk. Den där känslan av ro i själen.


Anna-Felicia by Marguerite Seger.

Kolla in hennes sida HÄR! 
Kärlek.

Amazingly gifted photographer
whos pictures deliver enormous amounts of emotional impact.
Her passion is seen in her work. Her pictures are painfully beautiful.
It's a pleasure working with her,
 since she brings out a peace of mind and soul in people while photographing them.
 

Show Some Love
A-F.

Kommentarer
Postat av: Sara

Grym Fotograf + Vacker modell = Grymt resultat.

Nice!

2009-05-07 @ 13:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0