I'm sweet like,Da double dee double di, SUGA

Mitt sockerfria liv börjar idag!
Jag som är väldigt sockerberoende, jag äter minst en stor marabou chokladkaka om dagen.
Vilket inte bara är dåligt för vikten, Men eftrersom diabetes ligger i släkten så måste jag akta mig.
Men jag klarar mig inte utan, igår försökte jag, men redan vid kl sex hade jag en enorm huvudvärk.
I need my sugar! så det blev kladdkaka och glass.
Men nu ska jag verkligen försöka vara nyttig. det ända stora problemet är BEN & JERRY'S,hur fan ska man klara sig utan det.
BEN & JERRY'S = L O V E.
Tänk er en skön sommar dag i parken eller vid vattnet och du har köpt en B& J's kulglass.  brrrrr I'm shivering!! 
Jag förbannar dem som öppnat den nya B&J's glassbaren i Gamla stan, jag kommer rulla runt som en pank köttbulle på Drottninggatan i sommar. Det är dyrt och UNDERBART GOTT.
Men hade jag allvarligt talat ägt den glassbaren hade jag aldrig behövt en man eller någon annan sorts kärlek, jag hade kunnat trösta mig med glass hela dagarna. Äta, bada i, whatever!
Särskilt Fishfoodglassen och en till A-F hade i kylskåpet (som jag var tvungen att glufsa i mig), men den har choklad rakt igenom med kladdkaks deg i.
Jag fick en smaklöksorgasm nu, just thinking about it!


Äh Hellre tjock och glad än att kärleksvälta ihjäl mig!
Ben and Jerry loves you long time


 
His first taste of B&J's

One
D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0