Baby. Jag menar.. Pharrell Williams.



Första gången denna fulländade varelse uppenbarade sig för mig var i Kelis video till Cought Out There. 
Jag var ung och dum. Och jag blev förälskad. ( Bad Boy Torsk For Life )

Jag struntar fullständigt i hur många grammisar han har fått. 
Hur många bilar och hus han äger. 
Hur mycket bling har han runt halsen eller hur många svarta Amarican Express kort han har i fickan
Min attraktion handlar inte om materiella ting. 

Denna människa har världens absolut största sex appeal, enligt mig. Och sisådär 5 miljarder andra brudar. 
Allt det där andra kan jag ta som grädde på moset.

Tack.



Needless to say, this man has the strongest sex appeal on planet Earth.

Show Some Love
A-F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0