Akopalips



Här ni vänner ni beundrar? vänner som haft det svårt, livet har inte varit lätt för dem, men ändå gör de det som ska göras?!
Min vän Isaac, förutom att han är en het jävel:) är  en grym konstnär,artist,producent och har ett hjärta av guld!
för alla pojkar där ute, jag ska berätta för er om en man.

MANNENS beats är de bästa, han har aldrig övergivit sin stil för det kommersiella som de flesta gör och han älskar det han gör. He's not pop, he's HIP HOP. ni kan höra hans music här : http://www.myspace.com/akopalips
Han är även med i gruppen Side effectz, där han producerar beatsen.
Jag nämnde väl att han var en grym konstnär med? jag som målar själv önskar jag vore lika duktig och kreativ.



                                                                     

                                                                          En skiss jag fick av isaac när jag var femton år.


One
D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0