Solo Amor.




Nu pratar jag om samtal jag fått igen, Förlåt! men jag fick faktist ett samtal tidigare idag av en vän från min hemstad.
Hon berättar om en brand i Visslanda, ni kanske har hört om det i nyheterna, en tjej brann inne i alla fall.
Det här var en gammal vän, inte en nära vän. men vi umgicks liksom. Jag blir så ledsen! Det fick mig att tänka så mycket, en ung tjej ska inte bara dö sådär,hon vaknade inte ens. Tänk dig, du lägger dig för att sova men vaknar aldrig igen.
Ingen förtjänar det här, INGEN! inte bara hon, hela hennes familj och vänner. Tänk så mycket folk som blir påverkade när något sådant händer. Jag hoppas verkligen allt har en mening, för hemskheter som det här, får inte vara slump och helt i onödan.
Ändan sedan samtalet  har jag bara tänkt jag på alla gånger jag inte höll med henne, alla gånger man tänkte tankar man inte borde tänka, alla gånger man sagt hemska saker om folk. Sen är dem borta! Man ska tänka sig för, det är inte någon mening att gå runt och hata. Man vet aldrig när man själv eller den andra personen försvinner!
Hur vill du att folk ska minnas dig? Det är dags att göra sig själv minnesvärd, på bara bra sätt.
Pröva allt, lev livet, SPRID KÄRLEK,berätta hur mycket du tycker om dina nära,ingen vill försvinna ur världen utan att känna sig älskad.

Jag tände precis ett ljus för Emelie, gör du med det!
Vila I Frid ♥

Jag vill även hedra minnet av Sanna Ekman, If Gods angels truly exist, you're one of them.

och slutligen
Lev var dag som om det vore din sista!

One
D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0