Tro på er själva!

Jag tycker det finns alldelles för många som tvivlar på sitt potential. Jag var också en av dessa människor tidigare. Jag trode inte på mig själv, att jag kunde klara av att bli något. Att jag kunde göra något med mitt liv.

Jag har haft turen att möta människor som har motiverat mig. Som stärkt mitt självförtroende. Det är jag enormt tacksam över! Dessa människor vet inte riktigt än hur mycket de betyder för mig. Främst för att de flesta har jag faktiskt inte kännt så länge. Men jag ska se till att de får reda på det. Promise!

Jag tror att alla behöver en putt i "rätt" riktning ibland. Jag har fått mycket kärlek på sistone, av mina vänner. Och när jag säger kärlek så menar jag motivation. Ett enkelt, "men d e klart att du ska göra det, du klarar precis vad som helst". Det har betytt så mycket. Ni har ingen aning.

Hur som helst så tänkte jag föra detta vidare.

Tvivla inte på dig själv! Klart man blir osäker ibland men du ska veta innerst inne att du kan klara det du vill göra. Var snäll mot dig själv. Det finns så mycket hat därute. Människor som vill att du ska misslyckas... Det bästa du kan göra är att vara din bästa vän och tro på dig själv.

Motivationsbilder:



DO IT!




AND THEN YOU DO IT ANYWAY.



JUST HAVE A LITTLE BIT (OR ALOT) OF PATIENCE.

JUST A FEW SUGGESTIONS ON THE WAY:



IT MIGHT MAKE THINGS ALOT EASIER..

AND FINALLY...



Show Some Love.
A-F.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad skönt det var att läsa detta.. Thanks for the inspiration! Det är bra att påminna sig själv så man inte hamnar på villovägar...



Showing love!

Bästa

2009-05-20 @ 00:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0