Dancehall Inna Me Heart



Crime Squad - Original members.

För er som inte vet detta om mig, here you go.
Jag älskar dancehall. Jag hänger inte med alls nuför tiden, men ett tag var jag helt besatt.
Jag var t.o.m. en av original medlemmarna i dancehall crew:et Crime Squad.
Japp, jag var en halvt galen dancehall fantast. Det är jag faktiskt fortfarande, men jag dansar inte längre.
Tyvärr bör tilläggas.

Vi var sju från början: Mike Damien, Keon, Charly B , Selvon, Thala och moi. Helt galna tider..
Nu är de tre av grabbarna som kör hårt.



Självklart måste jag visa kärlek för mina favorit dansare outa Sweden.

Mad Like Chicken An Rice. (internt skämt)
Boom Blast!

Ett par extra bilder, för nostalgins skull..








Show Some Love.
A-F.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul varför slutade du...jag har bara sett grabarna köra o jag e oxå dancehall fantast..bless

2009-05-13 @ 03:24:14
Postat av: soulie

oh, fan vad grymt! Var också dancehall addict förut men slutade också :( blää saknar det

2009-05-15 @ 17:41:54
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0