Den Ökäda Salong Betong

Ok, jag vet att jag tjatar.

Men sanningen är att de har inspirerat mig, grabbarna på Salong Betong.

Att de är enormt begåvade visste vi redan. Bleckans gaddningar är konstverk. Men anledningen till att de inspirerar mig är en annan. Det är deras driftighet. Att deras förutsättningar inte varit de bästa, men de har gjort Den Ökända Salong Betong till ett jävla fenomen.

Det jag gillar mest av allt är att de inte säljer sig, utan grindar från betongen. Tanken är att expandera och starta Salong Betong i förorter till Göteborg och Malmö. Sånt behövs verkligen. Driftiga människor som gör sin grej utan kompromisser. Det ger ungarna någon att se upp till. Livs levande exempel på att det går att komma jävligt långt genom att göra det man älskar och använda huvudet på rätt sätt.

 

Jag är fett stolt över dessa grabbar!

Danne och Bleckan, den här är för er.

 

Show Some Love!

A-F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0