CurryLove



Jag tänkte telepatera lite kärlek till min syster som befinner sig i Indien men sin pojkvän.
Starkt gjort att vara borta i ett halv år med en pojkvän, jag själv hade slitit av håret och fått utbrott efter tre veckor sedan tagit första flyget hem.
Hur orkar man vara med en person sådär 24/7 i sex månader, då måste man verkligen vara Soulmates.
Inte ens det, fy fan. tänk och se den här personen hela tiden, tröttnar man inte på personen ansikte. Det är ju som att vakna upp och umgås med sin arm hela dagarna.
BIG UP till lilla syster, för hon klarar det galant.

Sen önskar jag er alla den kärleken dem har till varandra, något så underbart förtjänar ni alla, including me, HOLLA! ;)




One
D.


Kommentarer
Postat av: dajm

JAG SAKNAR DIG SA DET GOR ONT!!

2009-05-09 @ 07:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0